Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Lovely Day
Thursday 17 November 2011 | 18:17 | 0 comments
Okay now. Today, aku hang nan dak-2 boyish aku wif my sys nd kezen. Nd tklupe gak my sayangg ukeyh. Err, tktermasok 'dea' (kot). Whateverlhaa. Just a few of them knows who is the mystery 'dea'. Rite ? Okay forget it. Nice lhaa hang nan loser-2 tuh kan ? Ngee. Kidding guys. Nd u knw wht ? Aku hari nih jadi muslimah sejati. Aww. Hoho. Tkpena-2 kluaa sampai balek uwh shawl melekad kat kpale aku. Hoho. Hot tak ? Harus gitu ? Haha. Heip, im not the kind of tht. Aku tak kejaa kan pon Hot-2 nih. Wasting time kan ? Shhh ~ Ade dengaa tak ? You sake gy jao. Err . Who's the lady or gentlmen yang sebok sangat tohh ? Shuhh gy men jejao. Kubo memaseng. Tksuke ? Aku plus double triple tksuke nan pangai kw yang menyebok toh. Okayh lupekan jea. Now, byle nak hang agy? Aku rase cuty nih msty ramai yang susa nak hang. Yek lhaa, memaseng pon dhaa keje, dhaa ade keje. Susa lhaa kan. Balak aku pon keje gak. Err. Bosan. Tkpea lhaa. Biya lhaa dea keje. Tkade lhaa nak merayap sane sini kan. Tkpea-2 , yg penting dea kene blanje aku . Haha . Kidding biyyh. Gurau jea kayh. Okay, go down, just a few of our pic yg aku boleh masokkan. Tkkan nk masokkan semue kn .

 Bapak borek anak rintik. Haa ? Ape kaitan ? Tkade pape pon. Saje jea. Comel kan. Haha. Plek-2 lhaa diorang niyhh kan . Adess ~
 Woot-2. Sapekah si gadis cilik nd jejake yang kurang hensem tohh. Bagy korang lhaa kan. Bgy aku dea perfect. Wahh. Ayad kw menusok qalbu. Aww. Harus gituh. Haha. Kidding. Itu lhaa aku nan biyhh akuh. Kw ade ? Tkade an. Jgn jeles kayh. Hehe.
 Haa. Aku suke pic boyish yg rermi niyhh. Keluarge bahagie. Bhaha xD. Aptb ! Ngee~ Sweet jea kan. Okayhh now, utk info gadis-2 cilik di luarr sane, boyish-2 disini mempunyai status memasing. But majority is in relation. Btol tak guyss ? Betolll ~ Good boy~ . Wehehe
 Sapekah? Yang si gadis mungil ituhh adekk akuh. Yang sebelah dea tuh. Pkck akuh. Haa? Salaa ea ? Hehe. Surry. Salaa pandang. Skaly pandang mcm pkck akuh. Byle pandang btol-2 barulhaa nampak mcm balak adek akuh iaituh Aspa . Nguwee ~ xD
 Okayh. Yang due orang nih korang dhaa kenal sape kan. Yang sorang jea kan tak kenal. Tht one is my kezen. Name dea Amirah. Still single (mayb). Sape nak bole ushaa melalui akuh kayh. Nguwawa ~
 Haa, yang nih. Due dare pingitan. Comel-2 belake. Haha. Tkade lhaa. Tkcomel mcm korang-2 nd korang kan. Err. Whatever. Cube teke mane adek mane akak? Hehe. Yang baju itam tuh adek. Yang baju putih tuh akak. Betol kea ? Salaa lhaa. Tp sebaliknye. Pepndi lhaa kayhh . Ngee ~
 Okayh. Tht one is my skandel. Haha. Choiiit. Mneadee ~ Dea jiran aku. Sporting babe. Biyhh jangan pk len kayhh. Hoho. Dea ? Dea tak single but available. Haha. Dea sudahh berpunye kayh. Sape yang syok tuh. Kirem salam jea lhaa kayh.

 Haa. Awak berdue agy. Ngenge~ Ini sebagai penutop utk entry kaly nih. Wahh. Haha. 
Thts all guys. Having fun kayh.
So.....
//Renung-2kan dan selamat beramal\\