Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Tensyen Gile Babi Nan Kw !
Saturday 12 November 2011 | 01:14 | 0 comments
Weyh cibai puki anjeng! Slame nih aku sabo sial nan kw! Tapi skarang nih aku dhaa tak bole sabo nan kw! Kw dhaa melampau. Terlebih melampau! Aku dhaa tak tahan nan kw. Kw punye pasal aku yang kene puki! Bukan kw kimak! Kw dhaa cam sial doe skarang nih. Kw jerit-2 depan umah aku, aku yang kene babi, bukan kw! Sial doe kw! Sampai byle aku kene tahan nan pangai kw! Kw tuh ekod baran kw tawu ark?! Kw tudo aku. Kw tak tawu pape patuh ekod suke kw nak maraa aku! Kw engad aku nih ape baruah?! Kw nan budak-2 tuh same! Kw gy jea r mmbr nan dak-2 tuh! Kw nan diorang mmg sesuai jadik mmbr! Suke menyakedkan aty! Kw tuh suke sangad tgk drama petang-2. Patuh tiru. Bapak r. Nice sial pangai kw! Baik-2 nxt week aku nak ajak kw kluaa, kw bole pulak buad hal. Aku mmg dhaa tak bole sabo nan kw! Sumpah aku dhaa tak bole tahan nan kw! Jangan sbb pangai kw, orang dalam ruma nih tak pecaye kan aku. Kalau sampai bende tuh jadik aku takkan maafkan kw sampai mampos. Aku tak aman sial balek cni. Dengan pangai kw yang tak mungkin akan pernah berubah. Weyh babi, aku tak txt mane-2 jantan tuh semue sbb kw. Mmbr aku sendiri aku nak txt pon tak bole semue sbb kw. Tepakse carik alasan kenape tak bole txt nan mmbr aku sendiri. Still nak tudo aku txt nan jantan len! Lepastuh maraa-2 aku. Sial! Dhaa macam-2 aku buad utk kw, tp pangai kw tetap macam sial!
     Aku dhaa ekod ckp kw, ckp aspa, ckp mira ubah pangai jangan txt jantan len. Aku ekod lahanat! Kepale otak kw nih aku tak tawu lhaa nak ckp mcm ape. Kalau macam nih lhaa pangai kw, aku buat keputusan aku pindah sempang renggam. Kw pilih! Sumpah aku ckp, aku mmg tak tahan nan kw. Selame nih aku sabo. Kw jangan sampai aku teros terang nan mama. Malang bodoo naseb aku idop nan kw. Sial!!!!!!!!!!!!!! Ekodkan aty aku, dhaa lame aku mamposkan kw!! Dulu yea seratos peratos aku sayang kw. Sekarang kosong point satu peratos. Tawu tak? Tak tawu an. Nih maksod aku. 0.01%. Agak-2 bape paeratos sayang aku ilang? Banyak kan. Ape sbb dea banyak ilang? Sbb kw. Yes. Sbb kw. Dhaa r, aku malas nak ckp pasal kw. Blaaaaaa. Bole goo~
   Btw, kw jangan nak melenting hantu byle bace belog aku. Aku buad macam nih sbb aku tak tahan nan kw !!!!!!!!!!