Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Saturday 24 December 2011 | 04:11 | 0 comments
Eah sial eak jantan due eko wif betine tige eko yg aku tk kenal. Bole pulak kan cll boyf aku then ckp aku nih penipu. Aku nih ade jantan lain. Gune pub pulak tuh. Sapekah jantan nd betine yg mulod cam yall tuh?! Menurod aku, aspa, nd syela, ni semue keje ex-boyf aku. Aku pon rase mcm tuh jugak. Sbb ape tau? Sbb dea sorang jea yg ade numbe boyf aku. Sbb dea sorang jea yg kenal boyf aku. Hey youh. Ape nih? Apesal? Jeles tgk aku dengan dea? Eah? Kw tkpayaa lhaa nak jeles-2 bagai bole kan? Aku dengan dea tkade pon kacau idop kw. Ade kea? Tkade kan. Then yang kw saked aty sangat nan kitorang nih apesal? Kw tkbole kea tgk aku senang? Aku senang, aku epy idop nan dea. So, please lhaa tkpayaa kacau idop aku dengan dea. Nd you know wht my dior-mior? Dea tuh dhaa lame sangat ilang sabo nan kw. Since yg kau sebat aku. Dea drpd hari tuh agy nak aje pecahkan kw, tp disebabkan kat tempat orang ramai dea tkbole buad. Yea, dea bertambah-2 lhaa saked aty plus saked jiwe nan kw. Kw tawu kan sbb ape? Hey, ofc lhaa kw tawu kan. Sbb nih semue keje kw. Aku kalau bole, biya korang meet empat mate. Tkade kekerasan. Tp kw dhaa melampau sangat. Sape yg bole tahan doe?
    Jyeah ! Baru aku ingat. Aku yakin nih semue keje ex-boyf. Sbb ape tau. Mase aku still kapel nan dea an, dea slalu sangat ckp kat membr-2 dea yg aku nih ade jantan len. Aku nih kaki jantan. Itu jea ayad dea. Tk kire lhaa time tgh gado kea time tgh baik kea. Bole jadi kan? Aku bukan nk menudo. Tp tuh lhaa yg slalu dea ckp kat aku. Eah ! Gy mampos lhaa muke kw jantan ! Ape yg aku nak , kw jangan kacau idop aku dengan sesape pon. !