Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Thursday 29 December 2011 | 00:00 | 0 comments
Oke wht now? Ya allah. Knape lhaa dea bole buad keje sebodoo nih? Dea kalau tknak aku kene mcm nih dgn fmily, knape dea buad jugak?! Sampai nak datang-2 ruma? Aku bukan nk maki kw, aku bukan nak malukan kw, bukan nak jatohkan maruah kw. Tp kw pk tk before buad keje-2 camnih? Adoii. Kusod lhaa ngek kusoddd ~ Aku baru nak epy-2, kw pulak buad aku camny. Kw biya lhaa dengan idop kw, aku biya lhaa dengan idop aku. Aku tk kacau kw please jangan kacau aku kalau kw nak tgk aku selamat. Kw dhaa elok ade keje, kw senang kan dengan keje kw, so, go on wif ur life without me lhaa. Please lhaa bgy aku keamanan idop dengan orang lain. Please lhaa respect kehendak aku. Kw respect kehendak aku, aku respect kehendak kw. Nxt yer aku still meet kw kat skolah kan. So, aku tknak ade ape-2 story psl aku kea psl kw kea kat skolah tuh nnty. Kw nak aku jadi kawan yg rapat untok kw, oke i will be ur realy-2 gud fren, but ingat sgale permintaan aku. Aku faham situation kw, kapel dengan aku yg paleng lame dalam idop kw kan. sepuloh bulan lebih ~ Tp kw kene ingat, aku nih tk semestinye kw punye smpi byle-2. Nd kene ingat jugak , aku dhaa ade orang lain. Nd please jangan emosional sangat pasal hal nih. Aku tawu kw tkbole lupe semue psl aku. Tp nk buad camane, nih semue jadi pon punce drpd kw jugak kan. Jangan libatkan nd jangan salahkan orang lain dalam hal nih.
     Ape yg aku nak skarang nih, kw tunaikan jnjy kw kat mama, nk belaja, nk belaja nd nk belaja. Buktikan kat mama nd abang. Kw jangan lhaa buad diorang susa hati pasal kw. Diorang tuh sayang kat kw, thts y diorang buad macam-2 supaye kw bole jadi lebih matang. Ingat tuh.