Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Sedihnyee ~
Monday 13 February 2012 | 08:57 | 0 comments
Hmm. Sekarang semuenye dhaa ilang cenggitu jea. Saked sangat kan byle dapat tawuu (dotdotdot)  perghhhh,, saked bhaii ~ Wa tk sanggop yall ! Dengan rezeki yang allah bagi nih (appendix) ! Aku ingatkan byle dapat dea balek kuranglhaa cket beban aku nih kan. Rupenye lagi betambah beban yang aku dapat ! Nak tawu tk ape yang dea ckp ??
   Aku : Kenape baru skarang cakap yang dea TERPAKSE kapel dengan orang ? Knape tk ckp awal-2 ?
   Dea : Dhaa dea yang DESAK-2 orang sangat ! Dea nak jawapan yang bole buad dea epy kan ? So, orang bgy lhaa jawapan yang bole buad dea epy ?
   ( Time tuh aku ckp, summpah berkecai. Musnah semue harapan aku . Yea memang awal aku epy, but now, hanco sangat-2.)
   Aku : Orang yang desak dea ?
   Dea : Orang TKBOLE nak SAYANG dea MACAM DULU sebab sekarang nih orang SAYANG dekad ORANG LAIN ! Bukan sebab tuh jea , sekarang nih orang tengah banyak masalah !
   Aku : Sape ? Nadia ?
   Dea : Sendiri tawu .
   Aku : Nadia kea ?
   Dea : Bukan dea SORANG !
  ( Omg ! Yeah , aku dhaa mule berkace bhaii. )
   Dea : Bgy orang settle kan masalah orang dulu. Sekarang nih ramai sangat yang tkpuas aty orang kapel nan dea. So, bgy orang mase utk pk semue nih. Sekarang nih orang nak cari tawu sape yang tkpuas aty sangat kite kapel.
( Oke , aku paham. Nd at the same time, aku dapat rase yang dea tkade pon tujuan nd niat-2 utk settlekan semue nih. Itu jea salaa satu jalan yang bole buad dea tk berhubung nan aku agy kan ? )
   Dea : Buad mase nih kite break dulu kay. Orang tkbole nak sayang dea mcm dulu. Bgy orang settle, then kite bincang bnde nih baik.
   Aku :  Dea tkbole nak sayang orang macam dulu sampai byle-2 kan ? Dea nk kite break sampai byle-2 kan. ?
   Dea : Bgy orang mase utk pk.
( Aku tawu aku tkade lagi tempat kat aty dea . But , aku akan slalu letak dea dalam aty aku. Tk kiree camane skali pon. Aku tetap sayang dea.)

Aku tktawu kenape aku tk sanggop nak lepaskan dea. Padahal ramai lagi yang perfect daripade dea. Eah sumpah aku ckp, ex-2 aku semue perfect-2 lhaa aku ckp. Lagi baik, lagi better, lagi perfect daripade dea, but why must him ? Eah, samapi sekarang aku terbau bau jea bau badan dea. Aku tktawu. Rindu sangat kan. Tp knape dea sanggop pretend depan aku, yang dea sayang aku , konon epy-2 lhaa nan aku kan . Semue tuh bole buad aku saked weyh !

Sumpah aku tktipu, since aku ade krisis dengan dea nih, aku slalu saked-2. Esp, kat dade nd perod. Hmm. Aku mengharapkan ketiadaan aku kat dunie nih lagi. Aku tktahan nak hadap masalah yang bole buad aku saked sangat.

#Zoul Haire,, orang sayang dea sangat-2. Dunie akherad ! Dunie akherad orang sayang kat dea ! Dea sorang jea yang orang sayang yang orang cinte ! Orang harap dea dapat pk balek nan ape yang orang explainkan nih .