Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Blurbb ...
Thursday 1 March 2012 | 03:28 | 0 comments
Tak perlu ucapkan sepatah kata, kerna lantang terbaca dari muka, kw dan aku sudah tiada keserasian di jiwa, mungkin magisnya sudah hilang, tak perlulah kita mencoba lagi, betulkan kesilapan perhubungan ini, bila setiap perbincangan menjadi perbalahan manakah agaknya cinta kasih. Embun pun takkan mampu, menyubur sekuntum, bunga yang layu pada musim luruh, yang dulunya mekar di sinar suria, bila sudah kering pasti akan gugur seperti cinta kita, yang jelas ternyata, semakin lama, semakin rekah, menimbulkan tanya, apa mungkin kita, temu kebahagaiaan, dalam perpisahan .........

Ape lhaa nak jadik nan aku skarang ny kan . Hmm . Apepon aku takkan salakan dea ape yang jadik kat aku . Sebab sala tuh pon datang dari sendiri jugak kan. Aku maafkan ape yang dea buad dekad aku. Nd aku harap tkade yang musuh dengan dea, camane pon dea tetap ex aku kan. Aku tksuke ade orang musuh-2 dengan ex aku. Even sape pon ex aku.. 
    Aku hope gyle dea bole ubah diri dea sendiri.. Aku tawu banyak salaa dea buad kat aku.. Tapi aku tetap maafkan dea. Sedangkan Nabi maafkan umatnye, kenape tak kite kan. Wahh. Hagaga . Adess. Tengah sedih kot . Hmm. Aku harap dea dapat ubah jea. Itu jea yang aku nak .