Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Lalala ~
Sunday 25 March 2012 | 16:41 | 0 comments
Hey Hoy. :D . Selamat Pagi kawan-2. Mulakan hari anda dengan bace bismillah. Tehee >< . Motivasi pagi jap. Oke now. Err, aku tktawu ape relay aku nan dea . Zzz --' . Tehee >< . Aku hope aku nan dea will together again. Aku sayang dea babe. Ape yang aku pelik is, knape ade jea yang tk puas aty aku kapel nan dea aa, jeles aku kapel nan dea aa. Hello guys, he dont have anything, he is a normal person like other boys kayh. Tkade bnde yang korang perlu jeles, saked aty or what kayh. Adeeeii --' . Gado sebab seekor kumbang ? Mmbr sendiri sanggop buad macam-2, bagitawu macam-2 kat 'ex' aku, aku yang yang suro dea cenggini-2. Watelek man ! Dea sanggop buad cenggitu semate mate dea takod kehilangan 'ex' aku. Tak cam sedih pulak ade mmbr cenggituh. Bayangkan lhaa bhaii. Sanggop siod, patuh byle ade trabel nan 'ex' aku, bocorkan semue, kantoikan semue, semue nak bagitawu. Patuh salah kan aku byle diorang putos. Kak, sorry aa, aku tk penah hasot 'ex' aku pape pon sampai dea mintak putos nan kw. Tuh jea aa yall yang aku binged nan kw, main tudoo jea kan. Tawu lhaa sayang, tapi kw kene pk habuan ape yang kw dapat kalau kw buad cenggitu. Sumpah babe aku tk paham nan kw. Babe, nih karma utk kw aw. Tawu tak ape itu karma ? Adeeii ~ Karma tuh , kire cam balaa utk kw, bala yang kw pena bagi kat orang like me kene balek kat kw. Aku dhaa cakap banyak kali kayh 'WHAT YOU GIVE YOU'LL GET BACK' Btol kan ? So, jangan nak babetkan orang lain, jangan nak salakan orang lain kalau kw sendiri yang buad trabel nih kayh. 

#so, renung-2 kan dan selamat beramal (Y)