Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome

Lovato Capital S



Rindu Dia
Monday 16 April 2012 | 09:57 | 0 comments
Salam Guys. Lame tak update belog kan ? Hehe. Rindu belog saye nih. Oke now. Going to sad story.
     Oke, aku sekarang dhaa keje. Just pt jea. Erm, tetibe kan tengah keje-2 nih kan, ade lhaa kan sorang mamat nih. Dea taff tinggi tau. Kulit dea hitam hitam manis. Suke sangat. Pipi dea macam tedy bear. Comel sangat . Dea lapan belas. Kene lhaa kan dengan aku ? Haha. Dea dapat 1A. Awwcchh. Itu pon kene bgtawu kea ? Hewhew. Saje jea. Erm, oke. Ape yang sad story nih lhaa aku nak story. Ghaha x) . Erm, tak sampai sebulan kot aku kenal nan dea. Tup tup dea dhaa nak benti. Last day aku meet dea Ahad lepas. 15 April 2012. Sumpah, rase miss gyle bilee dea dhaa tkade.
     Mase baru-2 keje, nampak dea lalu depan tempat aku, aku dhaa sengih an, sebab ? Sebab dea cute sangat. Hehe. Aku epy bhaii sebab tiap-2 hari mesti meet dea. Dea budak store. Bilek store sebelah aku jea. Haha. Mane lhaa tk epy gyle aku. Mule-2 kitorang berbalas senyuman jea. Dhaa lame-2 betegoo lhaa kitorang kan. Hehe. Mule-2 aku yang tego dea, time tuh dhaa time nak balek. Dea kelua dari bilek store then lalu depan aku, aku tengah pegang coolblog. Aku oper dea nak tak. Dea cakap tknak sebab dhaa kenyang. Aww, pes time denga suare dea. Ohmyy, sweet sangat. Then, time tuh time diorang rest. Dea lalu depan aku, dea ajak aku makan mcd. Aku nak aje. Tapi nak buad cemane, time keje kan. Tuh lhaa yang ruginye, time kitorang tak same. After that day lhaa, kalau dea free jea, dea mesty lepak nan aku, time bos tkade kea, time dea nak amek stok kat bilek store kea, nnty dea teman aku kat blakang. Hehe. Berbungenye hati kitee nih.
     Nanty kalau dea tak sengaje pukol aku kan, aku mesty ngadu saked, patuh kan dea mesty pujok or say sorry aww. Patuh kan, kalau aku tengah termenung kan, dea mesty gy kat tempat aku, tanye knape termenung. Aku cakap lhaa tkade pape, tkade mud, tengah binged. Patuh nnty dea mesty sentuh pipi aku. Awwcchh. Lembutnye jari dea.
     Erm . Kalau aku tak cakap aku ade niat nak benti keje mesty dea tak cakap jugak yang dea akan benti keje. Lagi due ary dea nak benti baru dea nak cakap. Hoh, time tuh bekecai besepai lhaa siyal hati nih. But, takkan nak tunjokkan yang aku nih sedih lepas dea tkade kan. So, aku just chill jea. Esoknye, aku dhaa mule tk sedap aty, sebab tinggal agy bape jam jea dea nak tinggalkan aku. Sumpah sebak sangat. Then, sampai lhaa mase yang terakhir utk aku berborak nan dea. Hari yang tuh lhaa dea banyak stay nan aku. Setiap kali dea datang jea aku mesty tkade mood. Lepas tuh dea blah jap nak buad keje. Then time tuh lhaa air mate aku mengalir. Dan bnde tuh berlaku berterusan dea datang dan dea blahh.
     Dan tibe lhaa masenye kate-2 yang terakhir dari dea utk aku , nd dri aku utk dea. Dea buad aku sebak babe. Dea hug aku then dea cakap, ' lepas nih kw sorang-2 lhaa, tkade orang nak manje-2 dengan kw lagi dhaa, tkade orang nak teman kw agy lhaa, aku dhaa tkade dhaa ' . Lahaii , sebakkk sangat tau. Untong aa orang yang aku sayang nak tinggalkan aku kan . Oke , lepas dea blah. Ape lagi. Melalakkk lhaaa.
     Oke lhaa, tak nak story agy. Dhaa meleleh dhaa nih air mate . Tak gune kalau engad dea slalu kan, orang dhaa takkan balek kat kite. Tapi aku tkbole nak buad ape, sebab ape jea yang aku buad mesty aku engat dea, terbayang muke dea. Til now . Ntah lhaa. Kalau ade jodoh , ade lhaa tuh kan. Dhaa. Nak melalak jap. Bhaii .

#Capital A, i'm gonna miss you til my end of my life. I'm swear that !!